Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2012

MABUL ISLAND

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...
Last week.... as ya all know... musim cuti sekolah. musim cuti sekolah yang paling memenatkan daku... penat badan, penat telinga dan penat mulut... penat badan dek kerna gulai sana sini dan seperti biasa tolong la sedikit sebanyak yang termampu. penat telinga dan mulut nak mendengar dan menjawab soklan berbunyi :" ko bila pulak?" Biasakla kan... Jantan Teruna macam aku nieh... yang dah mencecah 28tahun. lagik lagik aku nieh anak sulong dalam keluarga kecilku.... hishhhh .... sibuk aje...... 
itu soklan yang diajukan pada aku. ni lak soklan aku hambur kat pengantin .... " korunk nak gi Honeymoon kat maner?" sibuk je aku nak tahu kan? hehehhahhaha......
satu jawapan yang paling menarik minat aku. member aku kata " aku plan nak gi Mabul Island " pergh........... Mabul Island.....  cun tempat tu...... secara tak diduga.... Mabul Island akan jadik my next vacation point.......
Mabul Island yang letaknya kat Sipadan Sabah Bah........ cara…

WordLess WeDnesDay #1