Skip to main content

2013 till 2017

Sudah lama aku menyepi dalam penulisan blog.
Selepas beristeri .... aku sibuk menjadi ketua keluarga yang baru dibina.
ahh... itu hanya alasan. sebetulnya malas .....
mungkin juga kerana usia. Mungkin juga kerana .....
tak ada alasan lain selain malas.

Insha Allah.
jika diberi keizinan
semangat ini terus kental.
aku akan menyambung penulisan ntah apa apa aku disini.

Comments

Carlos Harris said…
Orang biasanya mengharapkan lebih banyak daripada toyota. ia dialu-alukan oleh orang ramai. Anda boleh melihat dari tempahan toyota vios 2020

Popular posts from this blog

Hutang

Orang kata .... orang gomen ni best...
gaji ada... bonus ada... pencen ade... nak hutang pun mudah
orang keje swasta tak berapa nak best
gaji ada ... biasa mahal sikit
bonus ada jugak... biasanya lebih dari sebulan gaji
pencen tak ada .... KWSP cover baik punya
Nak berhutang susah...
kerja gomen or swasta dua dua ada pro and contra
so tidak perlu kata ko lagi best , aku tak best
syukurlah dengan apa yang ditentukan

ok itu bab lain...
nak citernya bab hutang
yerp... keje gomen memang mudah nak hutang sana sini
dan itu juga adalah kekurangan kami keje gomen
mudah berhutang, tapi lengit nak bayar
baik tak perlu....

aku guna aku jerk sebagai contoh...
mudah sangat berhutang
jumlah hutang aku sana sini
kalau dihitung
suda cecah 300k
kalau kira kena bayar balik tentu tentu la banyak dari itu kan...
600k kut jumlahnya...
mana nak cekau tu ...? jawablah sendirik elfie

kepada adik adik yang baru nak kerja, baru dapat kerja...
fikir fikir la sebelum berhutang
nak rolling sana sini
penat woo

aku…

Thief - Mark Adam

Thief - Mark Adam (Lyric)
Don’t put your pillow on the balcony Or I will take it with me It’s the only way that I can sleep with you And dream of us two
Don’t leave your lipstick out of your hands I hope you will understand It’s the only way that I can kiss you It’s the only way to be one with you
chorus
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal your love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since first grade I hope its not too late not too late
Don’t leave your toothbrush anywhere With twenty missing don’t you care That I am closer to you You Don’t even know It feels like mouth to mouth and I love it so
I'm gonna give back to you if you say you love me too And everything will be ok okayyyyyyy
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal you love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since firs…