Skip to main content

The Blue Empire

Assalamualaikum...

banyak hutang sebenarnya ngn blog and dia jugak...
tq for sabar menunggu

Blue ....
its about colour rite...
kalau guna otak sempit kekuningan...
maknanya lain... jangan guna otak tu

aku suka kaler biru.
kenapa aku suka? sebab bila biru je suka hati aku....asal biru je comey bagi aku.
tapi tak bermakna la warna lain jadik huduh ok...

and please jangan cuba cuba kaitkan warna biru ngn politik.
aku berjiwa putih.... walau berdaftar tapi haram x pernah sekali pun gi mengundi.

bahan bukti:
kasut joggingku





Kasut Futsalku

Kereta kiutku ( kelly nama dia)

kelang mimpiku - * pandang bahagian tengah sahaja.. tepi tepi sila ignore. bilik jantan. do not expect more ok :p

Nak lagi ke?
tak perlu da kut...
cukup....
nanti gambar ntah ape ape yg kluar....

ok... maksud warna biru
lebih kurang macam nilah:

Warna Biru
Adalah warna laut dan langit. Membawa maksud ketenangan. Warna yang sejuk, damai, sejahtera dan pasif di samping melambangkan keikhlasan dan harapan. menggambarkan keadaan semulajadi seperti pokok dan hutan, kehidupan, kestabilan, kedamaian dan ketulenan. Biru mewakili kesejukan, kejauhan, semangat dan elegan. Di dalam mod negatif, biru memberi implikasi kesedihan, pasif, keseorangan dan kemurungan. Orang yang berminat dengan warna biru ini lebih suka bersosial dan berkomunikasi dengan ramai orang.


Sumber :Warna dan ertinya

ok... done for the blue entry

anyway

Selamat Hari Raya Haji a.k.a Korban a.k.a Aidiladha hari yang Ke-2

Comments

Unknown said…
nasib baik dinding tak biru. hahaha
hamboiiii kesemuanya biru, badan taknak cat biru sekali ke?muahaha
Unknown said…
Ammelia... dinding pepel tu ... shuhss nanti ado org bunyik..... hahahha
Unknown said…
cik Sarah... klu badan biru... itu da jadi avatar... chumel ape... i like... hahahahha nampak tak permainan keobsesianku.. hahahha
sunggoh biru.oke..pokodot.and jogging shoes itu.sematlah.yg penting dinding pepel oke.lalalalallaa..
suriana said…
saye pun suke biru ! hehehe
suriana said…
saye pun suke biru ! hehehe
Unknown said…
cik kelip2 ... dinding tu... lalalalala hahahaha
Unknown said…
miss susu .... biru comel kan? hehehehe
Unknown said…
wah.. kita sama.. suka biru jugak.. yang macam langit tu,,
Unknown said…
wah.. kita sama.. suka biru jugak.. yang macam langit tu,,
Unknown said…
wah.. kita sama.. suka biru jugak.. yang macam langit tu,,
Unknown said…
yeay.... ramai rupanya suka biru... :)
anismelon said…
amboi sume pon nak biru..

psstt..ok dah toh bilik..sebagai seorg lelaki..heee
Unknown said…
cik anis melon... tq..
::CIK LYNN:: said…
btol la...cuba tengok langit...tenang je warna biru lembut :)

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham...  S emalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan... ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental. terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati. lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis. citernyer pasal orang kita sekarang. Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia' tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku. Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni. tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh.... em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh. korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu

" BRO , KASI KRITIK BLOG GUA SKIT , BLEH ? "

Lama tak join segmen bro Ben........... Kali ni rasa cam menarik jerk.... lantas tak berfikir tuk kali kedua... ku joinkan ajer..... ku harapkan impaknya yang datang, impak yang baik. bukan untuk aku sorang... tapi untuk semua yang join segmen ni. Majulah blogger Malaysia untuk Negara S ebelum anda komen blog ku...ku nak bagitahu sikit info pasal blogku ini. Blog ku ni walau pun kalau dilihat pada surat kelahirannya,... memang ianya berusia lebih dari setahun.... dulu.... tak beridea, tak mempunyai masa, tak mempunyai kreativiti atau malas nak update or insert entri entri kat blog. Niat mempunyai blog pada dasarnya, aku nak jadikan ruang untuk aku menulis apa saja yang aku mahu. Tak bertema. Dari pendapat, luahan, info dan juga pengalaman aku. ku selitkan disini. untuk peringatan aku dan jua sesiapa yang sudi melawat dan membacanya. Tulisan aku memang ku akui... tak lah menarik. Kalau tengok result SPM aku pun.. aku dapat 5C ajer. Jangan terkejut. Aku memang seorang ana