Skip to main content

The Blue Empire

Assalamualaikum...

banyak hutang sebenarnya ngn blog and dia jugak...
tq for sabar menunggu

Blue ....
its about colour rite...
kalau guna otak sempit kekuningan...
maknanya lain... jangan guna otak tu

aku suka kaler biru.
kenapa aku suka? sebab bila biru je suka hati aku....asal biru je comey bagi aku.
tapi tak bermakna la warna lain jadik huduh ok...

and please jangan cuba cuba kaitkan warna biru ngn politik.
aku berjiwa putih.... walau berdaftar tapi haram x pernah sekali pun gi mengundi.

bahan bukti:
kasut joggingku





Kasut Futsalku

Kereta kiutku ( kelly nama dia)

kelang mimpiku - * pandang bahagian tengah sahaja.. tepi tepi sila ignore. bilik jantan. do not expect more ok :p

Nak lagi ke?
tak perlu da kut...
cukup....
nanti gambar ntah ape ape yg kluar....

ok... maksud warna biru
lebih kurang macam nilah:

Warna Biru
Adalah warna laut dan langit. Membawa maksud ketenangan. Warna yang sejuk, damai, sejahtera dan pasif di samping melambangkan keikhlasan dan harapan. menggambarkan keadaan semulajadi seperti pokok dan hutan, kehidupan, kestabilan, kedamaian dan ketulenan. Biru mewakili kesejukan, kejauhan, semangat dan elegan. Di dalam mod negatif, biru memberi implikasi kesedihan, pasif, keseorangan dan kemurungan. Orang yang berminat dengan warna biru ini lebih suka bersosial dan berkomunikasi dengan ramai orang.


Sumber :Warna dan ertinya

ok... done for the blue entry

anyway

Selamat Hari Raya Haji a.k.a Korban a.k.a Aidiladha hari yang Ke-2

Comments

Ammelia Yusoff said…
nasib baik dinding tak biru. hahaha
hamboiiii kesemuanya biru, badan taknak cat biru sekali ke?muahaha
che'pi said…
Ammelia... dinding pepel tu ... shuhss nanti ado org bunyik..... hahahha
che'pi said…
cik Sarah... klu badan biru... itu da jadi avatar... chumel ape... i like... hahahahha nampak tak permainan keobsesianku.. hahahha
sunggoh biru.oke..pokodot.and jogging shoes itu.sematlah.yg penting dinding pepel oke.lalalalallaa..
saye pun suke biru ! hehehe
saye pun suke biru ! hehehe
che'pi said…
cik kelip2 ... dinding tu... lalalalala hahahaha
che'pi said…
miss susu .... biru comel kan? hehehehe
Nurlyla said…
wah.. kita sama.. suka biru jugak.. yang macam langit tu,,
Nurlyla said…
wah.. kita sama.. suka biru jugak.. yang macam langit tu,,
Nurlyla said…
wah.. kita sama.. suka biru jugak.. yang macam langit tu,,
che'pi said…
yeay.... ramai rupanya suka biru... :)
anismelon said…
amboi sume pon nak biru..

psstt..ok dah toh bilik..sebagai seorg lelaki..heee
che'pi said…
cik anis melon... tq..
::CIK LYNN:: said…
btol la...cuba tengok langit...tenang je warna biru lembut :)

Popular posts from this blog

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Thief - Mark Adam

Thief - Mark Adam (Lyric)
Don’t put your pillow on the balcony Or I will take it with me It’s the only way that I can sleep with you And dream of us two
Don’t leave your lipstick out of your hands I hope you will understand It’s the only way that I can kiss you It’s the only way to be one with you
chorus
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal your love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since first grade I hope its not too late not too late
Don’t leave your toothbrush anywhere With twenty missing don’t you care That I am closer to you You Don’t even know It feels like mouth to mouth and I love it so
I'm gonna give back to you if you say you love me too And everything will be ok okayyyyyyy
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal you love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since firs…