Skip to main content

sifir

Assalamualaikum w.b.t
*Lama berfikir .. kiri kanan atas bawah. perlu atau tidak entri ni... tapi nak jugak. maka muncullah ia.. huhuhuhu :)

Jadilah yang terbaik, bukan pilih yang terbaek....
yang baik untuk yang baik.itu janji Allah

Ikutlah yang terbaek.
tak salah untuk tanya dan ikut pendapat mereka yang baik. contoh: ustaz, alim ulama, atau orang yang baik baik ... parent pun terbaek/

Pilihlah jalan yang terbaik...
gunalah saluran yang betul, yang diredhai NYA. Baru dicucuri RahmatNYA kan.

3 sifir / formula untuk anda memilih.

hah... ape? aku tak layak cakap pasal ni?

aku sekadar berkongsi ape yang aku tahu, dengar dan pelajari.

not cool la kan kalau ade ilmu, tapi makan sorang. lebih berkat dikongsi. baru cool =)

tak faham?

ni cluenya... tapi aku rasa semua orang pun faham. buat2 je x faham kan.. cha alif but.. chabut..... larikk... 

^_^


Aku bukan insan yang sempurna...
dari semua segi pun...
aku memang tak layak bagi nasihat
aku hanya menasihati diri sendiri
Harap Maklum

(^_^)



Comments

Tinta Lana said…
Assalammualaikum chepi..

Nak kata faham..ntah..rasa mcm samar2 je entry ni,hahaha.

Kalau kau bercerita soal jodoh, apa yg ko ckp tu btul..dri kita habiskn msa duk memilih cari yg terbaik utk diri kita, baik kita guna masa tu perbaiki kelemahan diri. Yg buruk jadikan baik, yang baik jadikan lebih baik.

Eh..tpi..ce explain pe sbnrnya ko nak citer..kang berbuih den nulis kat sini, tgk2 salah paham rupanya,hehehe
che'pi said…
yerp... pasal jodoh lew tu cik Lana... huhuuuh pandai pun... :)
::CIK LYNN:: said…
kalau dah smpai masanya, jemput2 la...hehe

Popular posts from this blog

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Thief - Mark Adam

Thief - Mark Adam (Lyric)
Don’t put your pillow on the balcony Or I will take it with me It’s the only way that I can sleep with you And dream of us two
Don’t leave your lipstick out of your hands I hope you will understand It’s the only way that I can kiss you It’s the only way to be one with you
chorus
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal your love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since first grade I hope its not too late not too late
Don’t leave your toothbrush anywhere With twenty missing don’t you care That I am closer to you You Don’t even know It feels like mouth to mouth and I love it so
I'm gonna give back to you if you say you love me too And everything will be ok okayyyyyyy
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal you love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since firs…