Skip to main content

Terima Kasih... Bonus Raya untuk Kakitangan Awam


 
 
 
 



* Kerajaan bersetuju membayar bonus setengah bulan gaji dengan bayaran minimum RM500 kepada 1.27 juta penjawat awam Persekutuan bulan ini.
* Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, kerajaan juga bersetuju memberi bayaran khas sebanyak RM500 kepada 590,000 pesara kerajaan.
* Bonus dan bayaran khas ini akan dibuat pada pertengahan bulan ini yang melibatkan perbelanjaan sebanyak RM2 bilion.

sumber : BERNAMA

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

Aziela said…
Pilihanraya dah makin hampir...hehehe
Salam.
tahniah kepada kakitangan kerajaan. lepas ni boleh tidur lena sikit kan?
ai sukeeeee...berita baek on ur birthday ek..lalalalalalaaa...
che'pi said…
Aziela: tak kesah la... janji masyuk
che'pi said…
Baju Kurung KanakKanak: yerp... of cozz
che'pi said…
Kelipkelipchumel :

heheheh..... berita baek tuk kita semua la... xder kaitan ngn hari ini... atau tarikh hari ini atau apa apa berkaitan dengan 9hb 0gos... lol

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<