Skip to main content
Dillema...
Jemputan ke Penang sangat penting untuk dipenuhi
Drive alone or go with friends
Jalan yang dipilih tak mengujakan, langsung tak...
keje dan cuti dah jadi beban
Jelas lone ranger bukan sesuatu yang menyedihkan
ia sangat lebih menyenangkan
Damn...
i have to say this.
i love to be alone




























sorry.
aku lepaskan rasa terbuku bertongkol dalam hati.

Comments

being a loneranger is much more happier than being with some of friends.some of them might irritate us,but some might cheer up our life ;)
wooooohhh..kekadang loneranger itu lagi best.usah pk negatif side.pk positif side oke.
che'pi said…
Thanks cik Sarah , Thanks miss Kelip2 ...
::CIK LYNN:: said…
kadang2 bes jadi lone ranger ni...xsuma orang sama kepala dengan kita...

p/s ada keja kat penang eh? p negeri cik lynn tu...hehe
Tinta Lana said…
Salam.

Bukankah kita lahir pun lone ranger, menghadapNya juga pun camtu juga..heh3.

Takpa, takyah sorry2 chepi, luahkan pa yg terbuku dihati.. cuma, berhati2 ya..

Urm..tapi kan, smntra sorg diri ni, pergilah mencari pa yg kita hendaki, sbb bila dah berdua,bertiga dan setrusnya..keadaan dah tak sama lagi..

Oh..maapkan repek-kan ak kat sini,hahaha

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan