Skip to main content
Sebetulnya aku tak ingin berkongsi....
tapiku rasakan blog ni la tempat aku luahkan segala benda yang kadang aku tak mampu nak ungkap dengan lidah...
last friday ... dugaan muncul lg dlm keluarga tercintaku...
Abahku pula yang ditimpa sakit...
kadang terdetik dihati... dugaan ni bukan untuk dia tapi untuk kami sekeluarga. terjadinya pula dikala hari bapa menjelma. mungkin Dia mahu aku muhasabah dan merenung kembali. siapa aku.

its already day 5
syukur Alhamdulillah ... kelmarin abahku sudah mula boleh berjalan walaupun tidak sempurna.
aku bangga melihat semangatnya...
go abah go.....
Tuhan... sembuhkanlah abahku seperti sedia kala....
* dalam sakit dalam lumpuh abah still mampu buat orang lain ketawa
he is a living legend ..... 

im proud to be your son abah...
Happy fathers day ....
thanks for everything .......

Comments

owhhh.. inilah puncanya.. abah sakit apakah?? wut hepen?? tenang ek. insyaallah abah cepat sembuh dan pulih mcm biasa. sila hadapi dgn sabar + tabah ye.. kamu taf enuf untuk sume ni kan. :)
Tinta Lana said…
Assalamualaikum.

Allah.. sabar chepi..kita faham macamna rsanya bila tgk org tua kita sakit..dan kita tak bleh buat apa2..

Ayah sakit apa chepi..
che'pi said…
miss kelip2 .... miss lana ...
abah kena stroke ... :(
Tinta Lana said…
Salam.

Allah.. sabar saja lah chepi.. lana nak kata apa lagi..

1st time kena? Memang dlm sjrh keluarga ad penyakit stroke ke chepi..
che'pi said…
Cik Lana .... darah tinggi ade... tapi stroke belum ada ... kalau ade pun sedara jauh ... thanks... Masih mampu menghadapi... Allah bg dugaan kat kita ikut kemampuan kita juga kan... alhamdulillah

Popular posts from this blog

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Thief - Mark Adam

Thief - Mark Adam (Lyric)
Don’t put your pillow on the balcony Or I will take it with me It’s the only way that I can sleep with you And dream of us two
Don’t leave your lipstick out of your hands I hope you will understand It’s the only way that I can kiss you It’s the only way to be one with you
chorus
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal your love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since first grade I hope its not too late not too late
Don’t leave your toothbrush anywhere With twenty missing don’t you care That I am closer to you You Don’t even know It feels like mouth to mouth and I love it so
I'm gonna give back to you if you say you love me too And everything will be ok okayyyyyyy
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal you love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since firs…