Skip to main content

Gugurnya Osama..... reaksi

Semalam.. kita digemparkan dengan berita kematian pejuang islam atau pun penyangak dunia menggelarkan beliau pengganas.
Masyarakat barat menyambut berita pemergian beliau dengan pelbagai reaksi. tapi kebanyakannya bersorak kegembiraan.meraikan kemenangan mereka membunuh pemimpin pejuan islam.
Reaksi penganut agama islam seluruh dunia? sunyi sepi. sunyi kerana sedih atau ?
Aku cuba nak bersikap terbuka.
tetapi hati kecil ku merasa sedih.walau ku tak pernah bersua muka, berbicara dengan beliau.
sedih kerana saudara seagama telah meninggalkan kita dalam keadaan yang amat menyedihkan.
diburu selama 10 tahun.kehidupan yang tak dapat kita bayangkan.dibunuh dengan kejam. kemudian mayatnya dicampakkan di lautan.
Gara gara mereka yang kononnya hebat tetapi sebenarnya penakut.
Walau apa pun pendapat dunia tentang beliau. bagi aku beliau tetap saudara seagamaku.
pengganas atau tidak itu bukan menjadi tajuk cerita.
Al-fatihah buat Osama Laden. Semoga Allah menempatkan dia bersama sama orang yang beriman. Amin.


Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

d_LA said…
mmg terkejut ms tahu berita ni...apapun semoga arwah tenang di sana dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..arwah memang seorang pejuang agama yg berani!
semoga arwah tenang di sana..semoga semua umat Islam bersatu hati.al Fatihah.

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<