Skip to main content

Belog bersawang seperti hatiku jua

Melati kuntum tumbuh melata,
Sayang merbah di pohon cemara;
Assalammualaikum mulanya kata,
Saya sembah pembuka bicara.

Assalamualaikum wbt. dan salam sejahtera...
cheewaaahhh.... macam mc kat majlis majlis ilmu jua dinner grand grand livina nieh heh...

ikhlas nak gitau...
lamo gilerr tak menjenguk blog ku ini..
bersawang giler babas... mcm gak hati aku ni.
yang tu aku taknak ulas panjang2...
kalau tuan dah tak jenguk.. takkan orang lain nak menjenguk..
memamng tak la kan....
kesian.................... pethethic
aku ni agak moody.
berblog jika de nafsu berblog.kalau tak jangan harap.
lagipun blog ni dah pun ku jadikan sebagai tempat aku melalut.
sekali lagi... kesiann...

arini aku melalut kat sini sebab dah hujung hujung tahun ni
keje kat office berlambak..
nak update statistic and so on.
ohoooiiii......... aku tak belajar segala benda tu kat kolej dulu
aku ambik SAINS KEJURURAWATAN
dan memang tak la aku hambek benda alah statistik and so on..
tapi lau smbg belajar kena gak belajar benda alah tu... haduih...
poning den dibuatnyer...

sekarang lak duk bising pasai SPBA
skim baru bagi aku yg kerjo kerajaan...
malas aku nak pikir... 
tandatangan jer la....
dah berapa kepala yang pikir nak buat benda alah tu.
perlukah aku pikir...?memang takkan la.....
memang patutpun kerajaan upgrade pekerja kerajaan macam aku ni.
kalau tak bila nak maju. asyik di takuk lama jerk.
kalau bab buang dan dinasihatkan berhenti tu...
kalau ko dapat mark SKT teruk memang la patut.
ko buat, ko tanggung la...
kalau agak agak boss ko tu tak adil bagi nilai kat ko..
itu boleh slow talk..
and kalau kat dunia ni agak payah ko nak slow talk ngn boss ko.
kita postpone aje di akhirat.
hari pengadilan agung.
mana ko nak lari lagi.
Tanggung la.......

bab SKT
haduih... aku tak reti la nak nilai diri sendiri ni
nak tulis bnyk karang org ngata aku tak sedar diri.
nak nilai sikit.. aku rasa aku ok ape..
cuma datang lmbt sikit jerk hari2... hahahah


dah tu... takyah sakit kepalo.
letak aje agak2 munasabah. then bagi kat boss aku je pk.
mmg tu keje ko kan? huhuhu

okla.... lega jap rasa.
chow.



Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham...  S emalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan... ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental. terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati. lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis. citernyer pasal orang kita sekarang. Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia' tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku. Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni. tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh.... em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh. korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu

" BRO , KASI KRITIK BLOG GUA SKIT , BLEH ? "

Lama tak join segmen bro Ben........... Kali ni rasa cam menarik jerk.... lantas tak berfikir tuk kali kedua... ku joinkan ajer..... ku harapkan impaknya yang datang, impak yang baik. bukan untuk aku sorang... tapi untuk semua yang join segmen ni. Majulah blogger Malaysia untuk Negara S ebelum anda komen blog ku...ku nak bagitahu sikit info pasal blogku ini. Blog ku ni walau pun kalau dilihat pada surat kelahirannya,... memang ianya berusia lebih dari setahun.... dulu.... tak beridea, tak mempunyai masa, tak mempunyai kreativiti atau malas nak update or insert entri entri kat blog. Niat mempunyai blog pada dasarnya, aku nak jadikan ruang untuk aku menulis apa saja yang aku mahu. Tak bertema. Dari pendapat, luahan, info dan juga pengalaman aku. ku selitkan disini. untuk peringatan aku dan jua sesiapa yang sudi melawat dan membacanya. Tulisan aku memang ku akui... tak lah menarik. Kalau tengok result SPM aku pun.. aku dapat 5C ajer. Jangan terkejut. Aku memang seorang ana