Skip to main content

Waja(H) ImPIAN





Kereta... saban hari wajah kereta kat jalan raya makin hari makin mantOOOp seiring dengan gaya dan citarasa mengikut zaman.Harga lak macam biasak la.. makin cun dan makin canggih makin up la...
yang kat atas 3 keping tu... sedang hangat diperkatakan rakyat jelata, model yang akan gantikan Proton Waja dan akan di lancarkan tahun ni.. bulannya dan hari nya aku tarak tahu. kita tunggu jerkla... begitu juga dengan harga
Kata orang.. model nie akan dinaik taraf enjinnya kepada 2000cc. Agak mengujakan.
so... lau korunk agak agak dah berkenan tu.. bolehla simpan simpan duit tu....
Support la barangan Malaysia.kalau kita rakyatnya tak support... nak harap sapa lagi?
tengok contoh negara lain.umpamanya Perancis. dalam filem.. xpernah agungkan kereta lain... semua guna kereta buatan negara depa... cth filem taxi.
Berbalik kepada topik asal...
emm.. lau aku amati gambar tu... bahagian depan ada iras iras Mitsubishi Lancer GT 2.0 dan lau tgk boonTuut nya der sipi sipi cam volvo.
bagi aku memang cun.
bila kuar nanti lau kena ngn budget.. leh angkat satu.....
ok la... aku nak bagi info banyak2 psl kete ni.. aku kurang kemahiran...
itu jer la aku leh coret......

Comments

mR.meso said…
boss
camne mau join
klntan klisa fdrtion club tu
ape2 hal nti emel kwe k
tq
mr.meso29@gmail.com
MofiDhouse said…
em.... nanti sy email

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan