Skip to main content

Memilih kasut jogging

Salam guys......
me always je sakit kaki when jogging .... nak nak kalau jogging jauh sket....
banyak faktor yang boleh nyebabkan ia .... salah satunya pemilihan kasut yang tak betul.
achanner nak pilih kasut yang sesuai tu? fist u have to get to know your feet and shoe first la kan.... and then ... *sila nengok gambaran dibawah yer....
Pesanan untuk diri sendiri

"Running is a big question mark that’s there each and every day. It asks you, ‘Are you going to be a wimp or are you going to be strong today?’”

Comments

complete fakta die tepek kt entry ni. bleh nampak smgat kesukanan disitu.mihmih
che'pi said…
semangat lew sangat ......... semangat makin swing da skrunk ni cik Sarah
epi swing swung.. mabokkkkkkk... ahahahhahaa
che'pi said…
hahahhaah miss kelip2chumel... tengah carik ubat lew ni... yaiyai

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<