Skip to main content

Penat+Penat+Penat

Simalam aa,... ala belangsung mesualat agung persatuan ****** caw. *******
tahun lepas,... ku jua dah jadik AJK.Tapi AJK kecil sahaja.2 tahun lalu.. ku jadik AJK.
sudah 3 tahun tanpa henti ku pergi join mesyuarat agung kat merata alam.nak kata aktif pun tak la sangat.suka join benda gitu sebab sambil gi meeting, bolehla jalan2.sambil nyelam minum air...

Muka aku pepagi hari ni...... mungkin la tak seteruk ini... hahhahaha


semalam abis meeting tu.Big Boss kata, kemas dewan esok ajer.sebagai kuli bawahan.ku turuti aje.
bila datang hari ni.bising...... bunyi bunyian menyatakan dewan tak berkemas.
aku bingung...... ke sape bingung? ntah....... aku buat dunno... karang ku layan, bertambah parah.
makhluk yang komplen pot pot petpet pet pui tu bahasa manis amat.telan jerk la.dah kita salah.
yang tak tahan, ada pulak makhluk satu geng yang guna dewan tu sama sama semalam, boleh tanya soklan berbunyi " sapa guna dewan ni semalam? kenapa tak berkemas? dan bla bla bla bla.... " padahal dia pun turut serta acara semalam.siap diberi kepercayaan tuk jadik AJK baru tahun ni.kalau ikut hati + godaan nafsu + setan sikit sikit, mau ajerk aku menjawab, walaupun ku tahu orang tu de pangkat.tapi masih dapat ku kawal emosi ku.erm..... aku pun tak tahu apa nak jadi. permulaan perjalanan yang amat tidak baik.aku doa agar biarlah peristiwa tu jadi contoh buat aku.
pasai aku pun,... diberi kepercayaan tuk jadik AJK sekali lagi tahun ni.Niat dihati nak pencen sekejap tahun ni.Penat woo....... kekadang rasa kurang berbaloi.tapi takpe la... demi kawan2 yang beri kepercayaan ni.ku teruskan jua walau pahit mula terasa.Yang salah, mengaku salah.kita perbaiki.takyah la nak bertopeng, bermuka muka.karang dibenci orang payah.... tak aman hidup.

Permulaan

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<