Skip to main content

Bernas | Hari Raya 2012
The Journey


Mengalir air mata der nengok iklan raya Bernas nieh...
Thanks ..... ia memberi seribu pengertian ......
Kredit kepada mereka yang terlibat.... 

Salam Aidilfitri ... :)

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

Tinta Lana said…
Salam che'pi.

Aaa..lana cover2 air mata masa 1st time tgk kat tv,hahaha.

Nak gentlewumen la sgt, buat2 tnya kat mak, "iklan sapo ni mak, petronas lgi ke, kan petronas dah iklan?" Sambil tnya, mata pndg tmpt lain, cover-up tu penting >_<
che'pi said…
Hahhaha... biasak la tu cik Lana... kalau tak nangis tu yg bahaya... hati hangus pe... ehhehehe... saya yg jantan ni pun bergenang... adess larik.. malu...
hazila said…
Salam,
Walau tengok dah 3,4 kali tapi masih terasa sebak di dada....

Popular posts from this blog

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Thief - Mark Adam

Thief - Mark Adam (Lyric)
Don’t put your pillow on the balcony Or I will take it with me It’s the only way that I can sleep with you And dream of us two
Don’t leave your lipstick out of your hands I hope you will understand It’s the only way that I can kiss you It’s the only way to be one with you
chorus
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal your love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since first grade I hope its not too late not too late
Don’t leave your toothbrush anywhere With twenty missing don’t you care That I am closer to you You Don’t even know It feels like mouth to mouth and I love it so
I'm gonna give back to you if you say you love me too And everything will be ok okayyyyyyy
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal you love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since firs…