Skip to main content

Bernas | Hari Raya 2012
The Journey


Mengalir air mata der nengok iklan raya Bernas nieh...
Thanks ..... ia memberi seribu pengertian ......
Kredit kepada mereka yang terlibat.... 

Salam Aidilfitri ... :)

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

Tinta Lana said…
Salam che'pi.

Aaa..lana cover2 air mata masa 1st time tgk kat tv,hahaha.

Nak gentlewumen la sgt, buat2 tnya kat mak, "iklan sapo ni mak, petronas lgi ke, kan petronas dah iklan?" Sambil tnya, mata pndg tmpt lain, cover-up tu penting >_<
che'pi said…
Hahhaha... biasak la tu cik Lana... kalau tak nangis tu yg bahaya... hati hangus pe... ehhehehe... saya yg jantan ni pun bergenang... adess larik.. malu...
hazila said…
Salam,
Walau tengok dah 3,4 kali tapi masih terasa sebak di dada....

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<