Skip to main content

For me to know, For u to find out

Sound simple...
tetapi hakikatnya.... sangat la dalam.
kalau agak-agak tak pandai menyelam...
takut nanti lemas... elokla berundur.
pengecut..

bagi aku... nothing to loose...

to know the unknown...
to feel sure
to feel secure
anda kena berani...


life isn't cruel ... life isn't complicated
People Are....

....:::: Aku tengah rasa tak ketahuan... maybe kepenatan, maybe jua benda lain::::....
maka lahirla entri berupa ini
hahahahahhahahahahahahahahhaa

Comments

apakah 'benda lain' itu?jeng jeng jeng...
che'pi said…
jeng jeng jeng...... hehehehe
eh. baru perasan. layout tukar lagi. waaahhh...
che'pi said…
comey dop? hehehehe
errrrmmmmmm...nk jujur ke cemana??hikhik

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<