Skip to main content

I'm so happy


Day by Day
4 months....
gone
the journey still gonna continue
have to

my bff said... dont stop running
and i said Insyallah ... 

now i'm wearing my fav jeans that i bought in year 2000
my lovely levi's 

from 42 - 36

i'm not gonna stop running

who said running away from your problems not gonna solve anything

i'm proving it wrong
lol

the important things is

i'm happy :)

yeah yeah yeahhhhh yeaahhh....


Comments

waaaaaahhhhh!!!hepi for you too lah.oyehhh!!yeay yeay.pebret jeans dh buleh pakai. :)
che'pi said…
thanks ya all
thanks miss kelip kelip.... :)

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<