Skip to main content

Apa nak buat..... bukan salah cikgu bahasa melayu



Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

d_LA said…
1- dahla ejaan tu salah..
2- apesal la hga jd camtu lak..hehe..bek beli 5 kan..hehe

psl nuff tu, sng je sbnrnya nak psg..xpe nt kalo de ms dla leh ajrkan
MofiDhouse said…
hhehehe..... itu la.... memang rugi si penjual tu

ok.. nanti dla ajar neh....... tq

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<