Skip to main content

Pencarian Si Raja bermula

Gua ni,... sebenarnya tak la suka sangat duk melepak depan tv... cuma nengok time rasa bosan amat ajew.tapi bila dah start rancangan ni... memang gua tunggu terconggok la depan tv.bukan apo,... orang kata gelak ni dapat kurangkan stress/tekanan dijiwa..... ( alasan je ni)
Raja Lawak Astro Musim Ke 5 sudah pun bermula...
Semalam,gua tengok (mesti la tak miss,minat la katakan..).......
komen gua secara peribadi,takder kaitan dengan perikemanusiaan.... semua finalis memang best.
cuma cam biasak la kan,first time live depan tv... ada la gementarnya....... kalau gua pun gua chuak babe....
Pengacara kali ni... tiada perubahan si Zizan jua Johan.
dua orang mamat ni,.... memang... sememang memangnya... bila bergabung... memang hancur perut gua...
gelak tak ingat dunia kadang2 akhirat pun lupa jap....
So,korunk2..... jom la join gua tonton RL..... setiap jumaat jam 9.00mlm...... di Astro Prima 105


*finalis kali ni ade gegurl group.... cun gak.....



Kalau korunk nak usha usha finalis RL musim ke  5 ni
bolehla bawak bawak diri ke laman sesawang ni:
www.astro.com.my/rajalawak


Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

Popular posts from this blog

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Thief - Mark Adam

Thief - Mark Adam (Lyric)
Don’t put your pillow on the balcony Or I will take it with me It’s the only way that I can sleep with you And dream of us two
Don’t leave your lipstick out of your hands I hope you will understand It’s the only way that I can kiss you It’s the only way to be one with you
chorus
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal your love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since first grade I hope its not too late not too late
Don’t leave your toothbrush anywhere With twenty missing don’t you care That I am closer to you You Don’t even know It feels like mouth to mouth and I love it so
I'm gonna give back to you if you say you love me too And everything will be ok okayyyyyyy
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal you love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since firs…