Skip to main content

Yang Pergi biarlah berlalu...

Tajuk bunyi cam sedih...tapi memang sedih pun.sebab tahun 2010 diakhiri ngan kesah yang tak berapa best dihatiku dek kerna perangai manusia yang aku tak tahu nak klasifikasikan sebagai apa.Tak mengenang budi,pentingkan diri sendiri,dan segala yang buruk ada pada dia dek kerna mabuk cinta.Keluarga diketepikan macam sampah.Kalau bercinta dengan gadis elok takpe.... si gadis pun perangai cam apa ntah.'hey betina,kalau ko tu budak elok,ko takkan dibuang keluarga ko, skarang ko nak heret plak mamat ni jahanam sama ngan ko..?'

aku pun taknak ingat dah ape jadik semalam.aku berdoa dan berharap agar tahun 2011 memberi sinar baru buat aku dan orang2 disekelilingku.Amin.....


Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

sabar epi.bertenang..thn 2010 daku pn berlalu ngan cito xbest.org2 skeliling yg mcm2 ragam..hope 2011 will bring more fortune,happiness,& prosperity..hikhik..prosperity burger pn besh nih.lalalla
MofiDhouse said…
aha.... properity burger
mampu menceriakan.... ok tq cik bayu

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<