Skip to main content

Yang Pergi biarlah berlalu...

Tajuk bunyi cam sedih...tapi memang sedih pun.sebab tahun 2010 diakhiri ngan kesah yang tak berapa best dihatiku dek kerna perangai manusia yang aku tak tahu nak klasifikasikan sebagai apa.Tak mengenang budi,pentingkan diri sendiri,dan segala yang buruk ada pada dia dek kerna mabuk cinta.Keluarga diketepikan macam sampah.Kalau bercinta dengan gadis elok takpe.... si gadis pun perangai cam apa ntah.'hey betina,kalau ko tu budak elok,ko takkan dibuang keluarga ko, skarang ko nak heret plak mamat ni jahanam sama ngan ko..?'

aku pun taknak ingat dah ape jadik semalam.aku berdoa dan berharap agar tahun 2011 memberi sinar baru buat aku dan orang2 disekelilingku.Amin.....


Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

sabar epi.bertenang..thn 2010 daku pn berlalu ngan cito xbest.org2 skeliling yg mcm2 ragam..hope 2011 will bring more fortune,happiness,& prosperity..hikhik..prosperity burger pn besh nih.lalalla
MofiDhouse said…
aha.... properity burger
mampu menceriakan.... ok tq cik bayu

Popular posts from this blog

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Thief - Mark Adam

Thief - Mark Adam (Lyric)
Don’t put your pillow on the balcony Or I will take it with me It’s the only way that I can sleep with you And dream of us two
Don’t leave your lipstick out of your hands I hope you will understand It’s the only way that I can kiss you It’s the only way to be one with you
chorus
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal your love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since first grade I hope its not too late not too late
Don’t leave your toothbrush anywhere With twenty missing don’t you care That I am closer to you You Don’t even know It feels like mouth to mouth and I love it so
I'm gonna give back to you if you say you love me too And everything will be ok okayyyyyyy
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal you love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since firs…