Skip to main content

Hari ni rasa macam malas

Tinggal di negeri Kelantan, Kedah mahupun Terengganu... cutinya hari Jumaat dan Sabtu.So hari ni, Ahad.... kitorang kerja la......
Tengah syok layan mimpi duk lawan ngn pemburu.... tetiba dengar ayam jantan berkokok..( bukan ayam betul, alarm tone h/p murah ku je)
malas giler nak bangun gi kerja..... aku pun tak tahu kenapa.................
sejak ku bertukar tempat kerja ( ditukarkan sebenarnya ).... aku cam kurang semangat nak mai kerja....
haduih....
hari2 ku doa padaNYA agar diadjust hati ku ni jadik suka ngan kerja baru ku.......

karunk,... lau ku mintak tukar karunk.. orang kata aku melawan boss.......
dunia ... dunia..........



tensionnn wooooooooooooooooooooooooooooooooo.....................................................

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

hoh!sabo le..nk wt cenggana kae..
MofiDhouse said…
ku terima seadanya... uwaaaa

Popular posts from this blog

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Thief - Mark Adam

Thief - Mark Adam (Lyric)
Don’t put your pillow on the balcony Or I will take it with me It’s the only way that I can sleep with you And dream of us two
Don’t leave your lipstick out of your hands I hope you will understand It’s the only way that I can kiss you It’s the only way to be one with you
chorus
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal your love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since first grade I hope its not too late not too late
Don’t leave your toothbrush anywhere With twenty missing don’t you care That I am closer to you You Don’t even know It feels like mouth to mouth and I love it so
I'm gonna give back to you if you say you love me too And everything will be ok okayyyyyyy
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal you love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since firs…