Skip to main content

Hari ni rasa macam malas

Tinggal di negeri Kelantan, Kedah mahupun Terengganu... cutinya hari Jumaat dan Sabtu.So hari ni, Ahad.... kitorang kerja la......
Tengah syok layan mimpi duk lawan ngn pemburu.... tetiba dengar ayam jantan berkokok..( bukan ayam betul, alarm tone h/p murah ku je)
malas giler nak bangun gi kerja..... aku pun tak tahu kenapa.................
sejak ku bertukar tempat kerja ( ditukarkan sebenarnya ).... aku cam kurang semangat nak mai kerja....
haduih....
hari2 ku doa padaNYA agar diadjust hati ku ni jadik suka ngan kerja baru ku.......

karunk,... lau ku mintak tukar karunk.. orang kata aku melawan boss.......
dunia ... dunia..........



tensionnn wooooooooooooooooooooooooooooooooo.....................................................

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

hoh!sabo le..nk wt cenggana kae..
MofiDhouse said…
ku terima seadanya... uwaaaa

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<