Skip to main content

AKU MMG GILA TRAFIK ! SO WHAT ??

http://www.benashaari.com/2011/03/segmen-dibuka-untuk-semua.html
Mati pasti menjenguh setiap insan didunia.Tak siapa dikecualikan. Bersedialah....

Assalamualaikum.....................................
Wa nak kongsi citer sikit.
time wa sekolah menengah duloo duloo kala.
wa de rakan sekolah yang meninggal dunia. masa tu tingkatan 2,...
arwah ni hensem dan terer main bola.... bapak dia pun jurulatih tersohor.
dia meninggal dek kerna masalah kegagalan buah pinggang yang akut. di usia yang begitu muda.
siapa sangka,... akan diserang penyakit seumpama itu.ajal maut tidak mengenal siapa,usia,jantina mahupun bangsa serta agama.
orang-orang duk cerita,... asbab kenapa arwah ni dapat kegagalan buah pinggang akut ni pasal, habit si arwah ni,.....
boleh dikatakan setiap hari, beliau makan maggie + minum air coke. setiap kali abes sekolah dan abes main bola kat padang. Wallahuallam....

Maafku pinta andai perkongsian cerita ini menyentuh hati sesiapa( ahli keluarga / rakan taulan )
Niat dihati berkongsi untuk dijadikan tauladan serta sempadan. Moga rohnya dirahmati dan ditempatkan bersama orang2 yang beriman.Amin...


Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

MofiDhouse said…
apisv2:
slm kunjung mengunjung
Hazmin said…
wah...giler trafik ni..hehe..
jom sama-sama tambah terfik...
happy blogging.


BLOG HAZMIN
hacker said…
nice entry...

jom bce info tntg dunia n akhirat di blog prince..
:)
MofiDhouse said…
Hazmin:
Jooommm......
MofiDhouse said…
hacker:
gerun baca nickname......
ok..... jom terjah zasssss

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<