Skip to main content

AKU MMG GILA TRAFIK ! SO WHAT ??

http://www.benashaari.com/2011/03/segmen-dibuka-untuk-semua.html
Mati pasti menjenguh setiap insan didunia.Tak siapa dikecualikan. Bersedialah....

Assalamualaikum.....................................
Wa nak kongsi citer sikit.
time wa sekolah menengah duloo duloo kala.
wa de rakan sekolah yang meninggal dunia. masa tu tingkatan 2,...
arwah ni hensem dan terer main bola.... bapak dia pun jurulatih tersohor.
dia meninggal dek kerna masalah kegagalan buah pinggang yang akut. di usia yang begitu muda.
siapa sangka,... akan diserang penyakit seumpama itu.ajal maut tidak mengenal siapa,usia,jantina mahupun bangsa serta agama.
orang-orang duk cerita,... asbab kenapa arwah ni dapat kegagalan buah pinggang akut ni pasal, habit si arwah ni,.....
boleh dikatakan setiap hari, beliau makan maggie + minum air coke. setiap kali abes sekolah dan abes main bola kat padang. Wallahuallam....

Maafku pinta andai perkongsian cerita ini menyentuh hati sesiapa( ahli keluarga / rakan taulan )
Niat dihati berkongsi untuk dijadikan tauladan serta sempadan. Moga rohnya dirahmati dan ditempatkan bersama orang2 yang beriman.Amin...


Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

MofiDhouse said…
apisv2:
slm kunjung mengunjung
Hazmin said…
wah...giler trafik ni..hehe..
jom sama-sama tambah terfik...
happy blogging.


BLOG HAZMIN
hacker said…
nice entry...

jom bce info tntg dunia n akhirat di blog prince..
:)
MofiDhouse said…
Hazmin:
Jooommm......
MofiDhouse said…
hacker:
gerun baca nickname......
ok..... jom terjah zasssss

Popular posts from this blog

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Thief - Mark Adam

Thief - Mark Adam (Lyric)
Don’t put your pillow on the balcony Or I will take it with me It’s the only way that I can sleep with you And dream of us two
Don’t leave your lipstick out of your hands I hope you will understand It’s the only way that I can kiss you It’s the only way to be one with you
chorus
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal your love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since first grade I hope its not too late not too late
Don’t leave your toothbrush anywhere With twenty missing don’t you care That I am closer to you You Don’t even know It feels like mouth to mouth and I love it so
I'm gonna give back to you if you say you love me too And everything will be ok okayyyyyyy
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal you love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since firs…