Skip to main content

my ride ;)


Salam 1 Malaysia.Salam 1 blogger...
uuittt..... sorry ek.. wa bukan mat rempit. wa cuma seorang rider yang sukakan jentera yang bergelar motorsikal..... motor wa ni.. biasa biasa saja... malahan slow cam siput lau nak dibandingkan LCian lain dimuka bumi ni. semua berkaitan performance enjin..standard kilang.yang berubah cuma bahagian kosmetik sahaja.itu lah aku.... keretaku juga mengalami nasib yang sama.berubah dari segi kosmetik sahaja...

Belia Benci Rempit.......

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

d_LA said…
rim die kaler oren daa..funky je tgk..hati2 memandu, ingatlah pesakit2 anda..cheewahhh
MofiDhouse said…
@DLA
HAHAH.. TANG INGATLAH PESAKIT ANDA YG TAKLEH TAHAN.. OK INSYAALLAH.....
akOapEz said…
hUhuhuHuHu...best wOw layan laP tayar baru...
kIhkIhkIh...thanks brO coz kasi pinjaM motO...
MofiDhouse said…
xder hal..... gian nak naik motot jugak wa ni... hehehehe xpe.. awk pakai la dulu motot tu... sampai motot awk siap... xder hal.cuma pesananku... jagalah ia seperti mototmu jua... hehehe

Popular posts from this blog

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Thief - Mark Adam

Thief - Mark Adam (Lyric)
Don’t put your pillow on the balcony Or I will take it with me It’s the only way that I can sleep with you And dream of us two
Don’t leave your lipstick out of your hands I hope you will understand It’s the only way that I can kiss you It’s the only way to be one with you
chorus
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal your love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since first grade I hope its not too late not too late
Don’t leave your toothbrush anywhere With twenty missing don’t you care That I am closer to you You Don’t even know It feels like mouth to mouth and I love it so
I'm gonna give back to you if you say you love me too And everything will be ok okayyyyyyy
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal you love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since firs…