Skip to main content

Womens Day

The woman who tells her age is either too young to have anything to lose or too old to have anything to gain.

Selamat menyambut hari Wanita sedunia..
Happy womens day..... buat wanita wanita diluar sana.

wanita kini bukan macam dulu....
peranan mereka dalam memajukan negara takleh disangkal lagi.berapa ramai yang berjaya.tak kira dalam bidang apa pun.biznes... ramai jutawan.kerjaya... ramai boss boss di Malaysia kini wanita.Salute........

Wanita dicipta bukan untuk difahami lelaki.Lelaki takkan faham wanita.Lelaki hanya perlu menyayangi wanita.Itulah satu satu cara mendekati mereka..... betul tak?

Setelah 5 tahun.. aku terjun kedalam kerjaya yang dulunya dipelopori kaum hawa.aku rasa aku lebih memahami mereka berbanding dulu.Mereka penyabar jua penyayang... tiada bandingan, tiada taranya.....

Tahniah buat wanita sekelian alam.... Selamat hari wanita.



Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

proud to be a woman. :)

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<