Skip to main content

bila gugurnya tidak disangka

Cerita ini mungkin cerita yang lama.
lama tak lama ... hanya seminggu nan lalu...
hari sabtu.. ku menerima panggilan telepon dari bro cah.
"epi... nak gtau.. suami akak **** dah takdok doh"
terkejut aku.... si isteri bekas rakan sekerja ku.
baru kahwin setahun dua, baru menimang cahaya mata yang usianya tak sampai setahun.Takziah.
Al-fatihah buat arwah.semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang orang beriman.
sesungguhnya.... benda yang paling dekat dengan kita adalah maut.itu la yang disebut oleh Rasulullah s.a.w.
tiada siapa mampu mengagak kapan masanya tiba.

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

Mr iZzo (^^,) said…
alfatihah~ .....


saLam kenaLan...dr segmen gegar gegar Ben! huhu nice blog!(^_^)

sudi2 lah lawat kiter plak ye



http://themrizzo.blogspot.com
d_LA said…
Takziah untuk isteri arwah..semoga arwah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..Amin...

Popular posts from this blog

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Thief - Mark Adam

Thief - Mark Adam (Lyric)
Don’t put your pillow on the balcony Or I will take it with me It’s the only way that I can sleep with you And dream of us two
Don’t leave your lipstick out of your hands I hope you will understand It’s the only way that I can kiss you It’s the only way to be one with you
chorus
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal your love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since first grade I hope its not too late not too late
Don’t leave your toothbrush anywhere With twenty missing don’t you care That I am closer to you You Don’t even know It feels like mouth to mouth and I love it so
I'm gonna give back to you if you say you love me too And everything will be ok okayyyyyyy
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal you love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since firs…