Skip to main content

bila gugurnya tidak disangka

Cerita ini mungkin cerita yang lama.
lama tak lama ... hanya seminggu nan lalu...
hari sabtu.. ku menerima panggilan telepon dari bro cah.
"epi... nak gtau.. suami akak **** dah takdok doh"
terkejut aku.... si isteri bekas rakan sekerja ku.
baru kahwin setahun dua, baru menimang cahaya mata yang usianya tak sampai setahun.Takziah.
Al-fatihah buat arwah.semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang orang beriman.
sesungguhnya.... benda yang paling dekat dengan kita adalah maut.itu la yang disebut oleh Rasulullah s.a.w.
tiada siapa mampu mengagak kapan masanya tiba.

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

Mr iZzo (^^,) said…
alfatihah~ .....


saLam kenaLan...dr segmen gegar gegar Ben! huhu nice blog!(^_^)

sudi2 lah lawat kiter plak ye



http://themrizzo.blogspot.com
d_LA said…
Takziah untuk isteri arwah..semoga arwah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..Amin...

Popular posts from this blog

Walimatul Urus

UUUiiiii........ jangan silap paham. ini bukannyer jemputan atau hebahan daku nak kahwin.jangan la tersilap paham... 

Semalam.... sedang duk termenung mengenangkan nasib diri dan merancang masa depan...
ku godek godek la laman sesawang yang boleh mengubat hati lara.tuk cheer up dan menambah semangat diri yang tak berapa nak kental.
terjumpa la satu artikel yang ditulis oleh sorang ustaz yang amatla ku hormati.
lepas bes baca.... ku terpikir pikir.ada betulnya apa yang ditulis.
citernyer pasal orang kita sekarang.Hang Tuah kata... 'takkan Melayu hilang didunia'
tapi nampak gayanya..... secara perlahan lahan.tanpa kita sedari.itu berlaku.


Walimatul urus <- cam kurang betul ejaan ku ni.

tak kesahlah.... asal korunk paham sudoohh....
em... dunia kita laa ni, moden dan canggih babe. so jemputan ke majlis orang kahwin pun turut terkena tempias kemodenan tu heh.
korunk mesti la pernah di tag kat facebook.jemputan ke majlis perkahwinan dari kawan kawan fb anda.itu dah jadik trend sku…

Toyota Vios TRD 2013

This Car Make Me Horny
Vios TRD Baharu From the outside and inside perfect Price RM93,200.00 suitable for small size family www.toyota.com.my/vios/‎ for more information 
* i really want this car but its still not suitable with my pocket yet >.<

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan