Skip to main content

Maaf... maaf.... maaf.............


Kadang - kadang mulut terlepas cakap
kadang kadang kurang tatabahasa
menjadikan ayat yang keluar bagai senjata perang
sedangkan jauh di sudut hati tidak bermaksud sebegitu
kadang ayat disusun dengan tatabahasa yang baik tetapi dilafaz dengan nada yang agak berlainan bagi sipendengar
sudah pasti salah diertikan.
ada hari selamber badak jer dengar siap boleh gelak dekah dekuh
ada hari sensitip bangat bagai tauhu busuk.....
itulah manusia..... setiap hari,setiap masa,setiap detik berlainan.
tiada siapa mampu mengagak.tiada siapa mampu meneka melainkan DIA yang satu.
Agama sebagai guideline hidup.
Saling faham memahami dan maaf memaafi.
Kerana tiada siapa yang perfect dalam dunia.
Maafkan aku kalau aku de buat silap
Dan sesungguhnya aku pun memaafkan mu.

Peace No War
Assalamualaikum.....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

uit..nyompat lagi ha apdet blog.bkn kursus ke?wooooo...
che'pi said…
xlah... ni ade jek kat sebelah awk ni.. heheh
yeee...mimang le kam taim reply komen ni kt sbelah kn.uhuhu...ai tetipu sudaa...

Popular posts from this blog

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Thief - Mark Adam

Thief - Mark Adam (Lyric)
Don’t put your pillow on the balcony Or I will take it with me It’s the only way that I can sleep with you And dream of us two
Don’t leave your lipstick out of your hands I hope you will understand It’s the only way that I can kiss you It’s the only way to be one with you
chorus
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal your love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since first grade I hope its not too late not too late
Don’t leave your toothbrush anywhere With twenty missing don’t you care That I am closer to you You Don’t even know It feels like mouth to mouth and I love it so
I'm gonna give back to you if you say you love me too And everything will be ok okayyyyyyy
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal you love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since firs…