Skip to main content

Hari Hiburan Islam ( HAI ) 2011

Poster picto ni saya CNP kat http://saifulislam.com/?p=10208

Kredit to Kerajaan Negeri Kelantan
Dan Penaja

Satu program yang sangat bagus
So... remaja remaja Kelantan... 
jom... pakat ghi rhama rhama deh...

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

Popular posts from this blog

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

2013 till 2017

Sudah lama aku menyepi dalam penulisan blog.
Selepas beristeri .... aku sibuk menjadi ketua keluarga yang baru dibina.
ahh... itu hanya alasan. sebetulnya malas .....
mungkin juga kerana usia. Mungkin juga kerana .....
tak ada alasan lain selain malas.

Insha Allah.
jika diberi keizinan
semangat ini terus kental.
aku akan menyambung penulisan ntah apa apa aku disini.