Skip to main content

Komik Superhero Islam - 1st - made in USA


Semalam... boring-boring minum secawan kopi kat gerai awek cun depan umah aku.
aku ambik la paper. duk belek punya belek... de artikel pasal komik superhero islam pertama yang dihasilkan oleh warga US yang beragama ISLAM.
Nama pelukis dan penulis nya Adil Imtiaz dengan tujuan untuk memperbetulkan segala persepsi masyarakat barat terhadap Agama Islam.
Apa yang dilihat, apa yang dibaca, apa yang didengar dan disebarkan selama ini hanyalah keganasan, keburukan, dan segala benda negatif pasal Islam.
Mungkin dengan cara ini ... mereka (barat) boleh mengetahui tentang Islam yang sebenar.Agama yang sebenarnya amatlah harmoni suci dan bersih.

untuk maklumat lanjut bolehla klik kat bawah ni

Teruskan perjuangan ini saudaraku.



Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Comments

d_LA said…
oh yeke..usaha yg murni ni..tabik2..
che'pi said…
iyerp.... murni sungguh.tak sabar nak buat koleksi.bila agaknya komik ni nak sampai malaysia

Popular posts from this blog

Skim Baru Jururawat U29 ( SBPA )

SBPA.... Skim Baru Perkhidmatan Awam topik yang agak hangat dibicarakan di jabatan jabatan kerajaan... macam macam pendapat,macam macam pandangan. ade yang negatif ada juga yang positif. Bila dah dapat borang opsyen tu nanti... bacalah dan fahamilah sendiri. Pendapat saya sendiri. SBPA memang skim yang boleh dikatakan baik. biasalah... tiada apa pun disunia ini yang perfect pasti ada cacat celanya... dan itu pasti bukan janji akan diubah dan diperbaiki dari semasa ke semasa. ramai antara kakitangan kerajaan kini hanya menunggu respon akhir dari CEUPAC sebelum menurunkan tandatangan. Apa apa pun... takperlu gusar.tak perlu risau.
sebab saya seorang jururawat u29 kat sini saya ada lampirkan sekali skim untuk jururawat U29. sila la usha usha.... kenaikan gaji anda untuk skim baru ini....

Dia memberi hanya apa yang diperlukan

Thief - Mark Adam

Thief - Mark Adam (Lyric)
Don’t put your pillow on the balcony Or I will take it with me It’s the only way that I can sleep with you And dream of us two
Don’t leave your lipstick out of your hands I hope you will understand It’s the only way that I can kiss you It’s the only way to be one with you
chorus
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal your love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since first grade I hope its not too late not too late
Don’t leave your toothbrush anywhere With twenty missing don’t you care That I am closer to you You Don’t even know It feels like mouth to mouth and I love it so
I'm gonna give back to you if you say you love me too And everything will be ok okayyyyyyy
I’m gonna steal your heart The way I stole your scarf I’m gonna steal you love3x The way I stole your glove
Don’t you notice I have Worship you since we both were kids I have loved you since firs…